RALLY 500

Caballero 500 Rally posvećen je onima koji vole detalje, ali s pustolovnom dušom. Terensko podvozje čini ga idealnim suputnikom za vaša uzbudljiva putovanja, s podesivim ovjesom od 43 mm i povećanim hodom koji doseže 200 mm sprijeda i straga, visokim prednjim blatobranom, aluminijskom zakretnom ručkom i upravljačem s prečkom.

Vaši će snovi biti napravljeni od otvorenih puteva ispred vas. Rally je najoff-road verzija Caballera, dizajnirana da vas natjera da sanjate na dva kotača o avanturama u dalekim zemljama.


MOTOR

Tekućinom hlađeni jednocilindrični motor s 4 ventila i elektroničkim ubrizgavanjem goriva sada je u skladu s Euro5 standardom. Nudi veliku suverenost na asfaltu, u kombinaciji s učinkovitošću na off-road rutama. Preslikavanje upravljačke jedinice ECU-a je ažurirano i osigurava još glatkiju snagu motora pri svim brzinama, s time da je izlaz također optimiziran u smislu maksimalne snage i zakretnog momenta. Ispušni sustav proizveden je u Italiji tvrtke Arrow s dvostrukim kromiranim prigušivačem.

ŠASIJA

Caballero Rally 500 je model obitelji koji je najviše orijentiran na terensku vožnju. Caballero asortiman sadrži okvir središnje cijevi od krom-molibdena. Ovaj tehnički izbor ponovno daje prednost lakoći, osiguravajući nevjerojatnu agilnost i udobnost. Prednje vilice su 43 mm okrenuti naopako FANTIC FRS, podesivi u kompresiji i prednaprezanju; stražnji ovjes je također podesivi FANTIC FRS. Prednji kotači od 19″ i stražnji kotači od 17″ s kracima daju mu izgled pravog scramblera, dodatno poboljšan ugradnjom Michelin Anakee Wild kvrgavih guma. Prednji kočni diskovi od 320 mm i stražnji 230 mm i odvojivi Continental dvokanalni ABS jamče veliku sigurnost u svakoj situaciji.

ESTETIKA

Caballero Rally nudi puno off-road detalja: upravljač s poprečnom trakom, prednji blatobran, zaštitna ploča motora, zaštitna rešetka prednjih svjetala, prednja pločica s brojevima, gume za off-road. Dostupne su dvije boje: uz vojno zelenu verziju, asortimanu se pridružuje nova verzija boje pijeska s mat crnim detaljima.


TEHNIČKI PODACI

Motor

Homologacija:Euro5
Motor:Jednocilindrični četverotaktni, hlađen tekućinom
Homologirana usluga:29,5 kW pri 7.100 U/min
Homologirani moment:40,2 Nm do 6.000 U / min
Zapremnina:449 cc
Provrt:94,5 mm
Hod:64 mm
Distribucija:Jedna bregasta osovina iznad glave, 4 ventila
Sustav ubrizgavanja:Prigušni ventil ø 40 mm
Starter:Električni
Broj brzina:6
Kvačilo:Uljna kupka s više diskova
Ispušni sustav:ARROW dvostruka cijev
Potrošnja:4,2 l/100 km
Emisija CO2:97 g/km

Šasija

Okvir:CrMo cjevasti čelični okvir
Okretna ruka:Od aluminija s promjenjivim poprečnim presjekom i progresivnom polugom
Gume:110/80 R19, 140/80 R17
Kotači:Aluminijski kotači s krakovima
Kočnice:Sprijeda ø320mm plutajući kočni disk – straga disk kočnice ø230mm
ABS:Continental dvosmjerni ABS (može se isključiti)
Ovjesna vilica:ø43 mm USD hidraulički podesiv
Hod prednjeg ovjesa:200 mm
Stražnji ovjes:Hidraulički podesiv amortizer
Hod stražnjeg ovjesa:200 mm

Dimenzije

Visina sjedala:860 mm
Međuosovinski razmak:1435 mm
duljina:2080 mm
Težina sa svim tekućinama:157 kg
Kapacitet rezervoara:12 l

Kontakt

Imate pitanja ili trebate pomoć? Upotrijebite obrazac za kontakt, a mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.