SCRAMBLER 125

Caballero Scrambler 125 je ikona koja godinama prati svakog slobodnog duha, bezvremenski predmet žudnje. Preporođen mit s modernom interpretacijom, koji jamči zabavu i performanse na bilo kojoj vrsti terena. Motocikl lak za vožnju, koji se može prilagoditi vašem načinu života, postajući vaš izraz slobode.

Kompaktan, okretan, agresivan, s kvrgavim gumama koje odmah pokazuju njegovu karizmu. Novi Caballero je dvostruki sportski motocikl, pravi scrambler koji jednako impresivno podnosi asfalt i prljavštinu. Jednostavan za vožnju. Zabavljat ćete se u svakoj situaciji. Samo odaberite put i prigrlite svoj slobodni duh.


MOTOR

Glavna značajka motocikla je potpuno novi 4-taktni Euro5 Minarelli 125cc motor. Najnovija generacija motora sposobna osigurati povećanje performansi u smislu okretnog momenta i snage, dok je u skladu s propisima o homologaciji Euro 5. Motor koji pokreće Fantic 125 Scrambler je tehnički napredan, opremljen elektroničkim ubrizgavanjem goriva, kliznom spojkom i promjenjivim sustavom aktiviranja ventila. Zahvaljujući aktuatoru, takozvani VVA sustav omogućuje najučinkovitije i najsnažnije bregasto vratilo dostupno pri bilo kojoj brzini, što uvijek jamči maksimalno ubrzanje. Nova glava cilindra nudi učinkovitije izgaranje, što se očituje u većoj snazi, manjoj potrošnji goriva i manje zagađujućih emisija.

ŠASIJA

Caballero je pravi dvostruki sportski motocikl. Caballero asortiman sadrži okvir središnje cijevi od krom-molibdena. vaj tehnički izbor opet favorizira lakoću, osiguravajući nevjerojatnu agilnost i udobnost. Prednja vilica je 41 mm okrenuta naopako FANTIC FRS, stražnji ovjes je podesivi FANTIC FRS. Prednji kotači od 19″ i stražnji kotači od 17″ daju mu pravi izgled scramblera, s gumama Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 130/80-17. Kočioni diskovi od 320 mm sprijeda i 230 mm straga, te dvokanalni Continental ABS koji se može isključiti te jamče veliku sigurnost u svakoj situaciji.

ESTETIKA

“Sve je počelo s Caballerom. Crveni tank, uvijek sjajan, trkaće registarske tablice, široki upravljač i kvrgave gume. Ostalo je cesta, prašina i avantura. Ovako sam se zaljubio u dva kotača.”


TEHNIČKI PODACI

Motor

Motor:Jednocilindrični 4-taktni, Euro5, hlađen tekućinom
Maksimalna snaga:11 kW (15 KS) do 10.250 o/min
Maksimalni okretni moment:11,2 Nm do 6.500 o/min
Zapremnina:124,66 cc
Provrt:52 mm
Hod:58,7 mm
Distribucija:SOHC 4-ventila, promjenjivo vrijeme bregastog vratila
Sustav goriva:Elektronsko ubrizgavanje goriva – kućište leptira za gas ø 30mm
Starter:Električni
Broj brzina:6
Kvačilo:Mokra spojka s više ploča, ograničavač povratnog momenta
Ispušni sustav:Inox dvostruki ispuh
Potrošnja goriva:2,0 l/100 km
Emisija CO2:46 g/km

Šasija

Okvir:CrMo cjevasti čelični okvir
Okretna ruka:Čelična zakretna ruka s promjenjivim poprečnim presjekom i progresivnom polugom
Gume:110/80-19, 130/80-17
Kotači:Aluminijski kotači s krakovima
Kočnice:Prednji kočni disk ø320mm – Zadnji kočni disk ø230mm
ABS:Continental dvokanalni ABS (odvojiv)
Prednji ovjes:ø41mm naopako
Hod prednjeg ovjesa:150 mm
Stražnji ovjes:Podesiv odboj
Hod stražnjeg ovjesa:150 mm

Dimenzije

Visina sjedala:820 mm – opcionalna klupa 840 mm
Međuosovinski razmak:1425 mm
Duljina:2080 mm
Težina sa svim tekućinama:140 kg
Kapacitet rezervoara:12 l

Kontakt

Imate pitanja ili trebate pomoć? Upotrijebite obrazac za kontakt, a mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.